
Heble wersja USA kontra Europejska
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
Mateush to masz już komplet
. Ja będę zamawiał jarzma i tarcze w ASO. Tylko jeszcze nie wiem gdzie mi zrobią lepszą cenę.

ZJAR
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
Ja proponuje poszukac troche na ebay.de i ebay.co.uk, troche cierpliwosci i na pewno cos sie trafi w dobrej cenie. O ile tarcze mozna kupic w ASO to jarzma sa zdaje sie beznadziejnie drogie (700pln/szt ?)jackson pisze:Mateush to masz już komplet . Ja będę zamawiał jarzma i tarcze w ASO. Tylko jeszcze nie wiem gdzie mi zrobią lepszą cenę.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
Tarcze kosztują prawie tyle samo co do zwykłego M3, jarzma po 700 pln.mateush pisze:Ja proponuje poszukac troche na ebay.de i ebay.co.uk, troche cierpliwosci i na pewno cos sie trafi w dobrej cenie. O ile tarcze mozna kupic w ASO to jarzma sa zdaje sie beznadziejnie drogie (700pln/szt ?)jackson pisze:Mateush to masz już komplet . Ja będę zamawiał jarzma i tarcze w ASO. Tylko jeszcze nie wiem gdzie mi zrobią lepszą cenę.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
A czym sie roznia zaciski csl od zwyklego m3?
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
Tarcze z przodu sa wieksze a tyl jest taki sam jak w zwykłym m3?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
Tarcze w CSL i pakiecie Competition są większe, ale zacisk jest ten sam. Tył jest identyczny.
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
Gdzies chyba wcielo moj post
Jest tak jak napisal Maros. A jesli chodzi o szczegoly to zaciski CSL sa fabrycznie pomalowane na czarno

Jest tak jak napisal Maros. A jesli chodzi o szczegoly to zaciski CSL sa fabrycznie pomalowane na czarno

Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
Właśnie jestem po wymianie klocków z przodu i z tyłu w mojej M (wersja USA)
Niech mi ktoś powie, że części do M3 są drogie. Klocki przód 60zł!!!...tył dużo droższe..90zeta;-) Dodam, że klocki Valeo (producent Ferodo). Aha, i jeszcze szczęki kupiłem za 80 (Dephi) ale nie były potrzebne bo mam jeszcze dobre, trzeba było tylko wyregulować ręczny bo za wysoko brał.
To tyle z moich poszukiwać "tanich" części do M. Oczywiście ceny są cenami zakupu przeze mnie gdyż pracuje w częściach ale detal jest niewiele wyższy.
O dalszych znaleziskach bedę Was informował na bieżaco.
Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać:-))
Niech mi ktoś powie, że części do M3 są drogie. Klocki przód 60zł!!!...tył dużo droższe..90zeta;-) Dodam, że klocki Valeo (producent Ferodo). Aha, i jeszcze szczęki kupiłem za 80 (Dephi) ale nie były potrzebne bo mam jeszcze dobre, trzeba było tylko wyregulować ręczny bo za wysoko brał.
To tyle z moich poszukiwać "tanich" części do M. Oczywiście ceny są cenami zakupu przeze mnie gdyż pracuje w częściach ale detal jest niewiele wyższy.
O dalszych znaleziskach bedę Was informował na bieżaco.
Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać:-))
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
Otóż z tarczami nie jest już tak prosto jeśli chodzi o zamienniki...wiadomo prawa inna, lewa inna.
Moje poszukiwania zakończyłem narazie na tarczach ATE za ok 800zeta/kpl. Nie wiem kto robi do Mki na pierwszy montaż ale chyba właśnie ATE..
Moje poszukiwania zakończyłem narazie na tarczach ATE za ok 800zeta/kpl. Nie wiem kto robi do Mki na pierwszy montaż ale chyba właśnie ATE..
Re: Heble wersja USA kontra Europejska
Oryginalne tarcze robi SHW.speed pisze:Otóż z tarczami nie jest już tak prosto jeśli chodzi o zamienniki...wiadomo prawa inna, lewa inna.
Moje poszukiwania zakończyłem narazie na tarczach ATE za ok 800zeta/kpl. Nie wiem kto robi do Mki na pierwszy montaż ale chyba właśnie ATE..
Mozesz wrzucic jakas fotke tych tarcz ATE? Albo linka jakiegos mozesz podac?
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!